Kundeservice - FAQ

Ofte stillede spørgsmål før køb:

Hvordan virker prisgarantien?

Vi har udarbejdet en oversigt over hvordan vores prisgaranti virker. Denne kan du læse mere om ved at klikke på dette link.

Hvilke betalingsmåder kan jeg betale med?

Du kan betale med MobilePay, Mastercard, Dankort, Visa, Visa Electron, Visa Debit, samt kan vi oprette en almindelig faktura. Send os en mail såfremt.

Hvornår kan jeg forvente min vare leveret?

Hos Padel Specialist har vi dag til dag levering. Du kan bestille din vare en hverdag, før kl. 15:00 og modtage varen allerede dagen efter - med DAO.
Alle varer bestilt om fredagen før kl. 15:00 bliver leveret mandag.
Alle varer der bestilles i weekenden bliver pakket og sendt mandag. Ordren er fremme ved dig tirsdag.
Du kan med fordel følge track & trace nummeret, som står i din ordrebekræftelse.

Kan jeg afhente varen hos jer?

Som udgangspunkt er det ikke muligt, men kontakt os meget gerne. Vi vil meget gerne finde en løsning.

Jeg kan ikke finde et specifikt produkt

Leder du efter et helt specifikt produkt, som du umiddelbart ikke kan finde på shoppen lige nu, så må du meget gerne kontakte os. Ofte vil vi nemlig kunne få dine ønskede produkter hjem forholdsvist hurtigt fra vores eksisterende brands. Send os en mail og vi vil melde tilbage om vi kan hente varen hjem til dig.

Jeg kan ikke finde et specifikt brand

Hvis der er et særligt mærke du er interesseret i, som vi ikke har på shoppen, så er du mere end velkommen til at skrive til vores kundeservice med hvilket brand du ønsker. Næste gang vi skal have nye produkter i vores sortiment vil vi undersøge det specifikke brand.

Hvornår får i varen på lager igen?

Vi kan ikke altid give et bud om hvornår varen er på lager igen, men vi vil rigtig gerne undersøge det for dig. Finder du et bestemt produkt som ikke er på lager, kan du altid kontakte os, så vi kan undersøge nærmere tidshorisont. Har du bestilt en vare, hvor vi efterfølgende gør opmærksom på dette, er du selvfølgelig velkommen til at annullere din ordre eller finde et alternativ.

Jeg ønsker mere information omkring varen

Hvis du ikke finder tilstrækkelige information omkring varen på vores side er du altid mere end velkommen til at kontakte os, både på telefon og mail. Vi vil forsøge at svare dit spørgsmål efter bedste evne eller alternativ kontakte vores leverandør, der kan give et fyldestgørende svar.

Hvordan virker ViaBill som betalingsmetode?

ViaBill giver dig mulighed for at købe dine varer på afbetaling. Du kan afbetale over 1-10 måneder. ViaBill foretager en kreditvurdering af dig med det samme, så du straks ved, om du er godkendt eller afvist. På Padel Specialist vil du finde pris pr. måned på alle produkter.
Oplever du problemer ved bestilling med ViaBill, kontakt os endelig.

Er det sikkert at handle online hos Padel Specialist?

Ja, det er 100% sikkert at handle på Padel Specialist. Vi sætter altid vores kunder i første række. Vi videregiver ikke de oplysninger videre, som vi har fra vores kunder, til andre. Derfor kan vores kunder trygt stole på os.
Vi hæver først penge fra dit kort, når vi sender varen afsted til dig.

Har Padel Specialist en butik?

Padel Specialist er en online shop og har derfor ikke en butik, hvor varer er udstillet. Vi arbejder hver dag på, at give dig den bedste shopping oplevelse når du handler online hos os på www.padelspecialist.dk.

Hvordan virker track & trace?

Når varen bliver afsendt vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Hvis du ikke modtager dette nummer indenfor 24 timer eller næstekommende hverdag kan du skrive en e-mail eller ringe til os, så kan vi undersøge hvor langt din pakke er nået. Hvis pakken står som leveret på fragtselskabets hjemmeside, betyder det at pakken er ankommet til din adresse eller udleveringssted.

Hvordan køber jeg et gavekort?

Hvis du ønsker at købe et gavekort bedes du henvende dig til vores kundeservice.

Hvad sker der, når jeg har lavet en bestilling?

Du vil straks, efter at have placeret din ordre, modtage en ordrebekræftelse i din mail. Vi anbefaler dig, at tjekke ordren igennem for eventuelle fejl. Såfremt du finder en fejl, kontakt os gerne hurtigst muligt på mail.

Ofte stillede spørgsmål vedr. ordrer:

Kan jeg annullere min ordre?

Du kan sagtens annullere din ordre såfremt du fortryder dit køb. Send en mail til vores kundeservice med dit ordrenummer og en hurtig løsning vil blive fundet.

Kan jeg tilføje en vare til min ordre efter min bestilling?

Du kan sagtens tilføje flere varer til din ordre. Dette kræver dog at vi ikke allerede har pakket varen. (Du har modtaget besked fra os om afsendt).
Når du finder den vare du ønsker at få tilføjet, skal du bare sende os en mail, hvor du i emnefeltet skriver “Ekstra vare til ordre”.

Jeg har lavet en fejl i min bestilling - hvad gør jeg?

Hvis du har lavet en fejl i din bestilling – som email eller navn, samt ved ændring af ordren ved fjernelse eller at du ønsker at tilføje produkter – så skal du kontakte os, hurtigst muligt hvorefter vi retter det for dig.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Tjek om ordrebekræftelsen er blevet opsnappet af dit spam filter. Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen kan du kontakte os på e-mail, så er vi i stand til at gensende mailen og tjekke om e-mailen passer.

Er min ordre blevet afsendt?

Din ordre er blevet sendt til dig, hvis du har modtaget en mail herom. Det kan dog være, at mailen ligger i din spam-mail. Tjek gerne din spam og ligger der ikke en mail der, og du burde havde modtaget din ordre, kontakt os meget gerne.

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Ordrenummeret kan f.eks. være #1011 og du finder nummeret i din ordrebekræftelse, som du har fået tilsendt på den bruge mail-adresse. Det er vigtigt du har dit ordrenummer på forhånd, inden du kontakter os, da det er den nemmeste måde vi kan finde din ordre på.

Ofte stillede spørgsmål vedr. returnering

Andre ofte stillede spørgsmål

Er dit spørgsmål ikke her at finde på siden? Kontakt os endelig via email eller telefon og vi vil besvare dit spørgsmål.